
Már a verseny utáni nyilatkozatomban elmondtam, hogy a 12 pont nem sokkal kevesebb a világbajnok tavalyi átlagától és két ellenfelem is mögöttem végzett. Így összességében nem mondhatjuk azt, hogy katasztrofálisan sikerült az Ausztrál Nagydíj. Persze az időmérőn nagyon messze voltunk Vettel Red Bulljától és Hamilton McLarenjétől, de a versenyen javult a helyzet - persze nem Sebastianhoz képest, de a többiekkel szemben. A rajtnál nem volt szerencsém: ha az első kör elején nem csúsztam volna vissza a kilencedik helyere, a dobogó két alsó fokáért is harcban lehettem volna.
Nem tartozom azok közé, akik úgy gondolják, hogy a hőmérséklet egyes pályákon meghatározó változtató tényező lenne az autó pályán mutatott teljesítményében. Így nem értek egyet azzal sem, hogy a vasárnapi melegebb hőmérséklet a javunkra szolgált volna. Pénteken, amikor a hőmérséklet nagyon hasonlított az időmérőn tapasztaltakhoz, az autó nagyon jól ment. A következő nap reggelétől kezdve már nem volt olyan jó, és az adatok alapos ellenőrzésével meg kell értenünk, hogy mi okozhatta ezt.
Számomra semmilyen nagy meglepetés nem volt ezen a hétvégén, különösen azért, mert nem úgy érkeztem Melbourne-be, hogy egy világos elképzelésem lett volna arról, hogy a rajtrácsra hogyan sorakozunk majd fel. A tesztekből - különösen idén - nehéz volt tiszta képet kapni a helyzetről. Az egyetlen pozitív meglepetés a Pirelli abroncsok viselkedése volt, amelyek kevésbé koptak a teszten látottakhoz képest - legalábbis itt az Albert Parkban. Majd meglátjuk, hogy a dolgok hogyan alakulnak Malajziában a sepangi pályán, amely nagyon különbözik a félig utcai melbourne-i pályától.
Ausztráliában maradtam, és itt is leszek a jövő hét elejéig, amikor majd Malajzia felé veszem az irányt. Fontos, hogy nagyon jól felkészüljünk a következő két futamra, amelyek egymás után következnek. Mindkét verseny nagyon nehéz fizikai szempontból, különösen a sepangi, ahol nagyon melegben kell vezetnünk.
Számomra semmilyen nagy meglepetés nem volt ezen a hétvégén, különösen azért, mert nem úgy érkeztem Melbourne-be, hogy egy világos elképzelésem lett volna arról, hogy a rajtrácsra hogyan sorakozunk majd fel. A tesztekből - különösen idén - nehéz volt tiszta képet kapni a helyzetről. Az egyetlen pozitív meglepetés a Pirelli abroncsok viselkedése volt, amelyek kevésbé koptak a teszten látottakhoz képest - legalábbis itt az Albert Parkban. Majd meglátjuk, hogy a dolgok hogyan alakulnak Malajziában a sepangi pályán, amely nagyon különbözik a félig utcai melbourne-i pályától.
Ausztráliában maradtam, és itt is leszek a jövő hét elejéig, amikor majd Malajzia felé veszem az irányt. Fontos, hogy nagyon jól felkészüljünk a következő két futamra, amelyek egymás után következnek. Mindkét verseny nagyon nehéz fizikai szempontból, különösen a sepangi, ahol nagyon melegben kell vezetnünk.