Ferrari F2003 GA, 2003
A csapat nyomasztó fölénnyel nyerte meg az előző szezont és teljes mértékben uralta a Forma-1 mezőnyét, ezért a Ferrari megengedhette magának azt a luxust, hogy elnyújtsák az autó tervezését és az évad első négy futamán a tavalyi F2002 módosított verziójával álljanak rajthoz. A többi csapat még az új modelljei építése során sem jutott el arra a technikai szintre, ahol a Scuderia már egy évvel azelőtt állt és Schumacher a korábbi konstrukcióval is megnyerte San Marino nagydíját, majd az ötödik versenyen, Spanyolországban vetették csak be az F2003 GA-at. Az elnevezéssel a Fiat-birodalom legendás alapítója Gianni Agnelli (eredeti végzettsége után kapott becenevén az Ügyvéd Úr) előtt tisztelgett a csapat, aki 2003 januárjában hunyt el.
A 2003-as modell az előző évi autó továbbfejlesztett változata volt, szinte minden ponton finomítottak a technikán (váltó, futómű, aerodinamika, 5 centivel megnyújtott tengelytáv, alacsonyabb súlypont) és még tökéletesebbre csiszolták az elődhöz képest, a 052-es kódjelű motor kb 920-930 lóerőre volt képes. Egyetlen gyenge pontja volt az autónak, ami a szezon során gondot okozott: hajlamos volt gyorsan koptatni a gumikat, ami hátránynak bizonyult a Michelint használó csapatokkal szemben a szokatlanul forró európai nyárban. A Bridgestone az év vége felé orvosolta a problémákat és a gumik viselkedése „felzárkózott” a francia riválishoz.
Schumacher öt, Barrichello két nagydíjat nyert az autóval a 16 versenyes évadban úgy, hogy a modell csonka szezont futott és csak 12 futamon indult, emellett öt pole pozíciót és ugyanennyi leggyorsabb kört futott az F2003 GA. Az év végén Schumi megnyerte hatodik világbajnoki címét, átadva ezzel Fangio 46 éves rekordját a múltnak, a Ferrari pedig 13. konstruktőri címét zsebelhette be.