Fernando Alonso a kilencedik, Felipe Massa a tizennegyedik helyről vághat neki az 57 körös Bahreini Nagydíjnak. Így érthető módon a versenyzők egy jobb versenyben bíznak.
Fernando Alonso:
"Ma a nyolcadik és a tizenkettedik hely között érdemeltünk meg egy helyet, így a kilencedik hely a rajtrácson megfelel annak a szintnek, ahol jelenleg állunk. Őszintén szólva, a pálya karakterisztikájának köszönhetően, ami abszolút nem fekszik a jelenlegi autónknak, a hétvége valójában eddig nem ment rosszul. Ahhoz, hogy esélyünk legyen bejutni a Q3-ba, használnunk kellett mindhárom rendelkezésünkre álló lágy szettet, így egy új sem maradt az időmérő utolsó részére. Semmi értelme nem lett volna mért kört teljesíteni használt abroncsokkal, és akkor olyan gumival kellett volna rajtolnunk, amivel már egy pár kört megtettünk. Most szabadon választhatunk a közepes vagy a lágy keverék közül egy olyan verseny rajtjára, ami nagyon keménynek ígérkezik, különösen, ami a gumik szempontjából. Eddig mindig egy kicsit jobban mentünk vasárnap, mint szombaton, reméljük ugyanez lesz a helyzet Bahreinben is. Holnap meg kell próbálnunk a lehető legjobban bánni a gumikkal, a legtöbbet kihozva a három új szett közepes keverékből. A rajt szintén fontos lesz, mert jó lenne azonnal pár helyet előre lépni, mivel számunkra minden bizonnyal nem egyszerű az előzés. A cél? Pontszerző helyen végezni, a hatodik és hetedik hely környékén. Tudom, hogy ez nem valami ragyogó, de ez az, amit tehetünk azzal az autóval, amivel ma rendelkezünk."
Felipe Massa:
"Nem épp egy ragyogó helyezés, de legalább van egy új szett lágy gumim a versenyre. Igaz, hogy a pálya minden egyes percben javult, de nem tudom megmondani, hogy ha két szett lágy keveréket használtunk volna a Q2-ben, bejuthattam volna-e a Q3-ba. Ez nagyon nehéz lett volna, és ezért úgy döntöttünk, hogy feláldozunk ma valamit a holnapi versenyre, mivel itt nagyon fontos, hogy új gumikat tudj használni. Ez jelentheti a különbséget, amikor a pálya és hőmérséklet miatt nagymértékű az gumik kopása. Megpróbálunk elkapni egy jó rajtot, és a stratégiánkkal előre lépni néhány helyet. A Sanghajban szerzett tapasztalatokból tudjuk, hogy az előzés számunkra sokkal komplikáltabb, mint másoknak. Itt különösen a lassú kanyarok kijáratában szenvedünk a tapadás hiányával, és emiatt várom azt, hogy egy védekező versenyben fogunk harcolni."
# | Legjobb idő | Kör | # | Legjobb idő | Kör | |||
Q1 | Massa | 7. | 1.34.372 | 8 | Alonso | 14. | 1.34.760 | 3 |
Q2 | Alonso | 5. | 1.33.403 | 6 | Massa | 14. | 1.33.912 | 6 |
Q3 | Alonso | 9. | - | 2 |
A RedBull hozott ide egy új kipufogó rendszert. Ami adott nekik némi pluszt. A Mclaren-ek a versenyre vannak beállítva, Rosberg meg belehibázott. Szóval a RedBull..... nem valami sokat lépett előre. A versenyen majd szépen hátrébb csúsznak véleményem szerint. És igaz... a pontokat a verseny után osztják.
Forza Ferrari!
Fecó! Most ellenkeznem kell veled, a Redbull nem volt eddig annyira versenyképes, mint most. Az már más kérdés, hogy a Ferrarinak is kéne egy nagy koponya fejlesztőmérnök (mint Newey, Brawn...stb.), csak ilyen most nincs. Ilyen tesze-tosza "lehet, hogy jó lesz, lehet, hogy nem" meg " meg kell értenünk, hogy miért" mérnökökkel semmire nem megyünk. És én a nagy barcelonai fejlesztésekre se tenném a nyakamat, mert eddig se jött be soha. A mi szempontunkból a lehető legjobb lenne a Redbull győzelem.
100%-ig igazad van egy szaros Red-Bull 1 hét alatt a 11. helyről az a pólba vitte Vettelt.
A Ferrari csak dumál a szezon eleje óta,majd Barcelonára jön a nagy fejlesztés"persze addig a többiek majd alusznak"ha akkora siker lesz az is mint a mostani autó ami rendkívül innovatív és óriási potenciál van benne"max 8-12 hely"akkor éppen harcolhatnak a Q 3-ért azzal is.
És 1,5mp-et amivel le vagyunk maradva az elejétől azt a büdös életbe nem fogják behozni jöhet ide akármilyen B vagy C autó.
Szégyellheti magát az egész banda szegény Enzo Anselmo Ferrari biztos forog a sírjába ezek láttán.