Pat Fry, a Ferrari technikai igazgatója úgy gondolja, hogy a csapat "elfogadható" formában van a szezonkezdetre, ugyanakkor elismeri, hogy továbbra is keményen kell dolgozniuk, hogy javítsanak a pozíciójukon.
Fry elmondta, hogy a radikálisan új Ferrarival kapcsolatban még bőven vannak olyan kérdések, amelyekre választ kell kapniuk az utolsó két tesztnapon.
"Elfogadható formában úgy gondolom" - válaszolt a brit arra kérdésre, hogy a tesztek végéhez közeledve, mit gondol a csapat formájáról. "Mindig boldogan ücsöröghetsz, amikor egy fél másodperccel gyorsabb vagy egy körön mindenkinél, tudva, hogy még mindig van 60 kiló üzemanyagod az autóban. Úgy gondolom, nagyon sok munka vár még ránk. Csak arra van szükségünk, hogy ezt folytassuk."
"Új darabok kerülnek mindig elő, és pontosan ki kell válogatnunk azokat, amelyekre szükségünk van, és meg kell értenünk, hogy kezelhetjük az autó egyensúlyát. És aztán ki kell próbálnunk néhány fejlesztést, ami érkezik az autóra. Aztán vasárnap előtt ismét újabb elemek érkeznek."
Fry elmondta, hogy nem aggódik amiatt a forma miatt, amit Fernando Alonso mutatott a mai verseny szimuláció alatt, ami nem tűnt olyan versenyképesnek, mint a Grosjean által végzett teszt.
"Még nem volt időm arra, hogy végigmenjek a többiek hosszú etapjain, de új és használt szett gumikeverékekkel próbálkoztunk, melyekkel korábban különböző kilométereket megtettünk. Néhány elég nagy degradációt mutatott, és néhány meglehetően jól működött. Néha meg van a megfelelő egyensúly, néha nincs, és ez olyasmi, amit meg kell értenünk. Tegnap voltak időszakok, amikor az autó jó volt, és olyanok is, amikor ez hirtelen megváltozott, és ezt próbáljuk megérteni."
A Ferrari egy új első szárnyat is kipróbált a mai nap, de azt nem használták a verseny szimuláció alatt. A technikai igazgató azt is elmondta, hogy több kipufogó konfigurációval is kísérleteznek, melyek már nem olyan agresszív koncepciót képviselnek, mint a múlt heti teszten használtak.
"Ígéretesnek tűnik, de a múlt heti teszt után világossá vált, hogy még sok fejlesztésre van szükségünk ezzel kapcsolatban, mielőtt versenyeznénk vele. Szóval ez egy olyan dolog, amin tovább dolgozunk, és később meglátjuk. Nyilván, mivel eköré a koncepció köré dolgoztuk ki az autót, most megpróbálunk mindent újra optimalizálni az előttünk álló másfél héten. Nincs hatalmas különbség a kettő között, de újra végig kell mennünk mindenen és ellenőriznünk kell az összes részletet - ma este több új részletre is fény derül, és még több vasárnapra, hogy megpróbáljuk megtalálni a végső optimalizációt" - nyilatkozta Pat Fry.