F1 Ferrari Hírek - Mindig Naprakész

2024. szeptember 14. szombat.

Fernando blogja magyarul

alt

Fernando Alonso blogja a Spanyol Nagydíj előtt

Itt vagyunk a hazai versenyem, a Spanyol Nagydíj előestéjén. Ez mindig egy különleges esemény számomra, mert a rajongóim előtt versenyezni mindig egy rendkívüli érzés. Erről a témáról és a rajongókkal való kapcsolatomról többet is megtudhattok a Scuderia Ferrari Racing News hatodik részéből a www.ferrari.com-on, és mint azt sokan olvashattátok, a válaszokból, amiket a követőim kérdésére adtam a twitter oldalamon.

Tegnap egy különleges nap volt Maranellóban. Gilles Villeneuve halálának 30. évfordulója volt, és a Ferrari úgy döntött, hogy a megemlékezésre meghívják a fiát, Jacques-ot, hogy vezesse a 312 T4-es modellt, amivel édesapja az 1979-es szezonban versenyzett. Gilles egy legendás alak mindenki számára Maranellóban és szerte a világban is, és úgy vélem, hihetetlen érzés lehetett Jacques-nak vezetni ezt a fantasztikus autót. Minden, amit az édesapjáról tudok, csak a felvételekről tudom, az egyik, amire a legjobban emlékszek, az az Arnoux-val való csatája Dijonban, amikor egy majdnem ugyanolyan autót vezetett, mint ami tegnap pályára gurult. Sajnos manapság nem láthatunk ilyen fajta küzdelmeket, mert több mindennel kell megküzdenünk: a jelenlegi autókon az aerodinamika dominál, és az olyan fajta előzési manőverek már nem lehetségesek. Ezen felül akkoriban sokkal több tisztelet volt a versenyzők között, részben azért, mert tudták, hogy azokban az autókban az életüket kockáztatják. Nem akarom azt mondani, hogy ma inkorrektek a dolgok, de úgy hiszem, hogy nincs az a kölcsönös tisztelet, vagy legalábbis nem mindenkinél, mint akkoriban volt. Ez egy olyan probléma, amely messzire nyúlik vissza, a junior kategóriákig, és úgy érzem eljött az ideje annak, hogy megpróbáljuk ezt visszahozni. Úgy hiszem Jacques boldog volt itt tegnap, Maranllóban. Először ölthette magára a piros overállt a Ferrari emblémával, felette a nevével. Barátok vagyunk, és jó volt újra találkozni vele. Csapattársak voltunk, még ha csak egy pár versenyig is 2004-ben, és én nagyon jól kijöttem vele. Ő nagyon profi, és nagyon őszinte. Tegnap lehetőségem volt arra, hogy tovább növeljem a bukósisak gyűjteményem számát a csapattársaimtól, mert Jacques nekem adott egyet, amit abban a szezonban viselt, amikor a Saubernél versenyzett.

Jó volt annyi szerelőt látni azokból az időkből, akik nagyon boldogok voltak, hogy újra egy Villeneuve-öt nézhetnek a pályán. Ez egy újabb olyan epizód volt, ami megértette velem, milyen különleges a Ferrari történelme, a csapat történelme egy hihetetlen tradícióval, de mindig a jövőbe tekintve.

A közeli jövőt a Spanyol Nagydíj jelenti. Montmelóban arra számítunk, hogy teszünk egy lépést előre, de ezt szombatig nem fogjuk megtudni, hogy sikerült-e és ha igen, akkor mekkora ez a lépés. Vannak frissítéseink az F2012-n, néhányat teszteltünk Mugellóban a múlt héten, míg a többit a pénteki szabadedzésen fogjuk kipróbálni. Nyilvánvaló, hogy miután sikerül minimalizálni a hátrányunkat a szezon első négy versenyén, változtatnunk kell dolgokon. Ahogy már mondtam, nem igaz, hogy ha nem leszünk a pole pozícióban Barcelonában, akkor vége a világnak... Az a fontos, hogy folyamatosan fejlődjünk, csökkentsük a hátrányunkat amennyire csak lehetséges, először ezen a hétvégén, aztán újra Monacóban, aztán majd Kanadában, Valenciában, Silverstone-ban... A szezon nagyon hosszú, még tizenhat verseny van hátra, annyi, mint amennyi a 2003-as szezonban összesen volt. Folytatnunk kell a kemény munkát, mint ahogy Gilles mérnökei is tették, akikkel tegnap a pályán találkoztam, és ahogy a fiúk is teszik most. Velük fogok délután Barcelonába utazni. Ugyanazzal a győzelmi vággyal, és felkészülve a csatára, hogy mindenki erejével elérjük ezt, ami ugyanaz az vágy, mint ami azóta vezérel, amikor még gyerekként gokarttal versenyeztem.

2012. 05. 09

Módosítás dátuma: 2012. május 10. csütörtök, 13:04
 
alt

Fernando Alonso blogja a Bahreini Nagydíj előtt

Egy újabb nap Sanghajban, mielőtt Bahreinbe indulnék. Jól érzem magam itt: ez egy olyan város, ami tele van élettel, és rengeteg dolgot csinálhatsz itt. És mindezek tetejében az időjárás is nagyon szép ma, mint ahogy a képen is láthattátok, amit a twitter oldalamon megosztottam. Egy étteremben ebédeltem a fizikai edzőmmel, Fabrizióval, a menedzseremmel és néhány sráccal a csapatból. Most az egyszer a Formula-1 nem volt téma, csak egy kicsit szórakoztunk. Mindenkinek szüksége van egy kis szünetre, különben nehezen tudná a legjobb teljesítményt nyújtani a versenyhétvége alatt, nem?

Természetesen ez távolról sem jelenti azt, hogy nem gondolunk a következő versenyre. Tisztában vagyok azzal, hogy Szahírban egy újabb nehéz hétvégre számíthatunk, ami természetes, részben a pálya karakterisztikája miatt, részben pedig azért, mert az autó ugyanaz lesz, mint ami Sanghajban volt. Mind a Scuderiának, mind nekem van egy jó rekordunk Bahreinben: a csapatnak négy futamgyőzelme van itt, nekem pedig három, amely közül az utolsót a debütáló versenyemen szereztem meg a Ferrarinál. De a múlt semmit nem számít ebben a sportban, és ez a hétvége is arról fog szólni, hogy a lehető legkevesebb pontot veszítsük. A bajnokság nagyon nyitott, és sok csapat van, amely a győzelemre törekszik, de egyértelmű, hogy egy nagyot kell előre ugranunk azért, hogy versenyképesebbek legyünk, ha mi szeretnénk végül győztesen kijönni ebből a helyzetből. A lehető leghamarabb előrelépést kell elérnünk. Hiszek a csapatban, és tudom, hogy Maranellóban mindenki a legjobbját nyújtja, szóval elérhetjük ezt a célunkat.

A hétvégén a maximumot fogjuk nyújtani, és remélem olyan versenyem lesz, ahol kevesebb időt kell töltenem a forgalomban, mint múlt hét vasárnap. Nagyon bosszantó volt, hogy nem sikerült szinte egy forgalomtól mentes kört sem megtennünk, mert a versenytempónk, legalábbis a verseny egyes fázisaiban egyáltalán nem volt rossz. Azonban, amikor Hamilton mögött találtam magam az utolsó boxkiállás után, neki meg volt a kanyarsebessége, hogy megelőzze a többieket, míg nekem jóval nehezebb helyeken kellett előznöm, mint a hosszú hátsó egyenes. Ezen kívül nagyon kevés esélyem volt rá, hogy megvédjem a pozíciómat, amikor a többiek használják a DRS-t, mint ahogy Maldonadóval is ez volt a helyzet. Már megelőztem, de aztán visszaelőzött épp a 14-es kanyar fékezési pontján.

Szeretnék gratulálni a srácoknak a boxban: Kínában újra ők voltak a leggyorsabbak, és 2,6 másodperc alatt zöldre váltott a lámpa, nem egyszer, hanem kétszer is, mert mind nálam, mind Felipénél sikerült ezt megtenniük, ami egy nagyon jó idő!

Ma egy nagyon fontos részhez érkezik a Real Madrid szezonja: alig több, mint egy hét alatt kétszer kell pályára lépniük a Bayern München ellen a Bajnokok Ligája elődöntőjében, és a két meccs között még a Barcával is találkoznak a Camp Nou-ban az "El Clasico"-n. Remélem, találok egy kínai tévécsatornát ma este, ami mutatja a Bayern elleni meccset: a kommentárt nehéz lesz követni, de a kép az, ami számít.

2012.04.17

 
alt

Fernando Alonso blogja a Kínai Nagydíj előtt

Itt vagyunk Sanghajban, ahol kezdetét veszi az idei év harmadik versenyhétvégéje. Az biztos, hogy soha nem gondoltam volna, hogy úgy érkezek Kínába, hogy vezetem a világbajnokságot, legalábbis azok után, ahogy a téli tesztek mentek. Ez azt jelenti, hogy jó munkát végeztünk, sikerült kihasználni mindent, ami a rendelkezésünkre állt, és kihozni a legtöbbet minden lehetőségből. Mióta 2010 elején először Maranellóba érkeztem, látom, hogy sikerült a csapatnak sokat javulni minden pályán végzett munkával kapcsolatban, kezdve a stratégiától a garázsban végzett munkán keresztül a kerékcserékig.

Tudom, hogy egy nagyon erős csapatra számíthatok, ami nagyon fontos, és mindenki nagyon céltudatos. Tudjuk, hogy az autónk nincs azon a szinten, amit akartunk a szezon előtt, de mindenki jól reagált erre, nagyon egységesek vagyunk, ami olyasmi, amit egy igazi csapattól elvársz, amely el akarja érni a céljait.

Nem számítok semmilyen meglepetésre ezen a versenyen, ahhoz képest, amit Ausztráliában és Malajziában láttunk. Igaz, hogy majdnem három hét eltelt, de ez nem jelenti azt, hogy elég időnk volt arra, hogy teljesen megváltoztassuk az autót ilyen rövid idő alatt. Lesz néhány kisebb frissítésünk, de semmi különösen jelentős, és emellett arra is számíthatunk, hogy a többi csapat is hoz néhány új alkatrészt.

Ezért nem fogunk változtatni a nagydíj megközelítésén: hogy egy jó eredményt érjünk el, magunkra kell koncentrálnunk, megpróbálni tökéletesnek lenni, és kihasználni minden lehetőséget, ami az utunkba kerülhet a hétvége folyamán.

Nem akarok olyan kijelentésekkel előjönni, hogy a célunk az, hogy ebben vagy abban a pozícióban végezzünk, mert ezekre a dolgokra nem érdemes időt pazarolnunk. A maximumot kell nyújtanunk, és a lehető legtöbb pontot megszerezni: egy kicsit, mint a hangyák, akik elkezdenek valamit egy nap, tudva, hogy valami érdemleges lesz belőle a jövőben.

A holnapi nap elég zsúfolt lesz, különböző promóciós és média eseményekkel, mind a pályánál, mind azon kívül. Kína egy nagyon fontos ország a Ferrari valamint a műszaki és kereskedelmi partnerek számára, és a Formula-1-es nagydíj egy olyan páratlan lehetőséget jelent, amit nem lehet kihagyni.

Végül, ha valamilyen következtetést kellene levonnom abból, amit az elmúlt 24 órában láttam, azt mondanám, hogy a helyiek nagyon lelkesek, különösen a fiatalok. Amint láthattátok a twitter oldalamon, tegnap délután egy hatalmas tömeg várt rám a repülőtéren, sőt a szálloda előtt is. Mindig jó megtapasztalni a rajongók lelkesedését, különösen egy olyan országban, ahol a Formula-1 nem része a történelemnek. Ez azt jelenti, hogy az a látvány és izgalom, amit a mi sportunk nyújt, még mindig nagyon vonzó.

   
alt

Fernando Alonso blogja a Maláj Nagydíj után

Jó volt visszatérni Maranellóba a vasárnap délutáni győzelem után. A repülőn újra végiggondoltam a versenyt, és még mindig alig tudtam elhinni. Aztán, amikor megérkeztem ide, láttam, hogy mindenki mosolyog, és elégedetten láttam, hogy milyen erős vágy van mindenkiben, hogy dolgozzanak azon, hogy a lehető legrövidebb idő alatt javítsunk az autón.

A versenyen csak az utolsó boxkiállás után kezdtem a győzelemre gondolni. A köztes esőgumikon próbáltam a lehető legtöbb előnyt kiautózni, de tudtam, hogy a száradó pályán, amint lehetséges lesz a száraz gumikat használni, minden megváltozhat. Aztán a kerékcsere után láttam, hogy Pérez nagyon gyors, és nagy nyomás alá helyezett, de tudtam, hogy csak egy száraz ív van, ami nem szélesebb, mint két méter: még ha be is tudott volna húzódni a szélárnyékomba, az előzés nem lett volna könnyű, és reméltem, hogy képes leszek a végéig kivédekezni a támadásait.

Sajnos egy barátom sem fogadott a győzelmemre Sepangban, vagy arra, hogy én fogom vezetni a világbajnokságot az első két verseny után: úgy gondolom nagy összeget nyertek volna. Azonban az igazi barátaim nagyon boldogok és elégedettek voltak a győzelem miatt, de senkinek sincsenek illúziói, ideértve a csapat minden tagját. A bajnokság nem úgy kezdődött, ahogyan akartuk, és még nagyon sok a teendőnk. De az a tulajdonság, hogy soha nem adják fel, mindig egy olyan dolog volt, ami miatt csodáltam a Ferrarit, amikor ellenük versenyeztem, és most is, hogy része vagyok ennek a csapatnak. A következő két versenyen még védekezve versenyzünk, ehhez kétség nem fér. Amíg képtelenek vagyunk versenyképesek lenni, és folyamatosan a dobogóért vagy a győzelemért harcolni, az egyetlen dolog amit tehetünk, hogy megpróbáljuk a legkevesebb pontot veszíteni. Ha a körülmények normálisak, meg kell próbálnunk nem túl sok pontot veszteni a legjobbakhoz képest: reméljük meg tudjuk csinálni ugyanazt, mint amit Ausztráliában és Malajziában...

Most egy pár napig itt leszek Olaszországban, hogy egy szokásos orvosi vizsgálaton vegyek részt a Fiziológiai Intézetben, Forliban, az edzőmmel, Fabrizio Borrával. Egy évben kétszer vagy háromszor megcsinálom ezeket az orvosi és fizikai teszteket, hogy lássuk milyen formában vagyok, és hogy ellenőrizzük a szervezetem minden szempontból. Aztán hazamegyek Spanyolországba, hogy lássam a családom, és hogy néhány napot eltöltsünk együtt. Szükséged van egy kis pihenésre egy ilyen kimerítő verseny után, mint amilyen a sepangi, majd elkezdjük a felkészülést a következő egymás utáni versenyre, ezúttal Kínában és Bahreinben, ami ismét sok utazást és sok időeltolódást jelent. Amikor elhagytam Spanyolországot még tél volt, és most, három héttel később, már a tavasz közepén vagyunk: ez egy szép változás.

Három hete vagyok Twitteren, és azt kell mondanom, nagyon élvezem az eddig tapasztaltakat. Ez olyasmi, amit már egy ideje akartam csinálni, és saját magam hoztam részre, és én is működtetem. Az elmúlt pár hónapban láttam, hogy sokat beszélnek rólam az interneten és a közösségi oldalakon, így úgy gondoltam, jobb lenne, ha én magam csinálnám. Ezáltal megoszthatom a saját gondolataimat, beszélhetek az életemről, attól kezdve, hogy felkelek egészen a versenyekre való utazásig megpróbálom átadni az érzéseimet. Semmi technikai dolog, mert a Formula-1 még mindig egy olyan sport, ahol a diszkréció bizonyos szempontból még mindig fontos, de ez egy lehetőség, hogy leírhassam egy olyan valaki világát, aki olyan munkát végez, mint én. Most még nagyon élvezem, különösen elolvasni a bejegyzéseket, amit a követőim írnak, és tanácsokat küldenek nekem. Nem válaszolok rájuk, mert rá menne az egész napom, de mindet elolvasom, és megpróbálom javítani a tweetjeim színvonalát. Azt kell mondanom, hogy nagyon meglepődtem, elsősorban a követőim számán, akik azonnal sokan lettek. Amikor az első saját videómat tettem fel, Dohában várakoztam Ausztráliába menet, és a reptéren fogadtam a menedzseremmel és az edzőmmel, hogy hány követőm lesz, mielőtt megérkezünk: én ezret mondtam, Luis [a menedzser] nyolcszázat, Edoardo [az edző] pedig hatszázat. Nos, négy óra múlva, amikor megérkeztünk Melbourne-be, ez a szám elérte a 39000-et. És ott van még a nagy lelkesedés: annyi sok üzenet van, mindegyik pozitív, és azt kell mondanom, hogy ez egy lökést ad nekem.

 
alt

Fernando Alonso blogja a Maláj Nagydíj előtt

Már hétfő óta Kuala Lumpurban vagyok. Mint ahogy az edzőm, Edoardo Bendinelli korábban kifejtette, fontos, hogy gyorsan akklimatizálódjunk az extrém körülményekhez, különösen számunkra, európaiak számára, amikor a Föld ezen pontján vagyunk. Tegnap például golfoztam Edoardóval és a menedzseremmel, Luis-zal [Garcia Abad]: mi voltunk az egyetlenek a pályán, mert senki sem volt hajlandó kimerészkedni ebben a hőségben.

Módosítás dátuma: 2012. március 21. szerda, 15:40
   

Fernando Alonso blogja a Spanyol Nagydíj előtt

News image

Itt vagyunk a hazai versenyem, a Spanyol Nagydíj előestéjén....

csütörtök, 10 május 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Bahreini Nagydíj előtt

News image

Egy újabb nap Sanghajban, mielőtt Bahreinbe indulnék. Jól érzem...

szerda, 18 április 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kínai Nagydíj előtt

News image

Itt vagyunk Sanghajban, ahol kezdetét veszi az idei év...

csütörtök, 12 április 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Maláj Nagydíj után

News image

Jó volt visszatérni Maranellóba a vasárnap délutáni győzelem után....

szerda, 28 március 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Maláj Nagydíj előtt

News image

Már hétfő óta Kuala Lumpurban vagyok. Mint ahogy az...

szerda, 21 március 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Ausztrál Nagydíj előtt

News image

Tegnap este érkeztem meg Melbourne-be. Ez a leghosszabb utazás...

kedd, 13 március 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Abu Dzabi Nagydíj után

News image

Már hazaértem Abu Dzabiból, ahol jó hangulatban ért véget...

hétfő, 14 november 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Abu Dzabi Nagydíj előtt

News image

Épp Abu Dzabiba tartok, ma este fogok megérkezni, ennek...

szerda, 9 november 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Japán Nagydíj előtt

News image

Ma reggel érkeztem meg Japánba, és délután eső fogadott,...

szerda, 5 október 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Szingapúri Nagydíj előtt

News image

Szingapúri Nagydíj egy különleges esemény a számomra. Egyike azoknak...

szerda, 21 szeptember 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Belga Nagydíj előtt

News image

Vége a nyári szünetnek, itt az ideje, hogy visszatérjünk...

csütörtök, 25 augusztus 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Magyar Nagydíj előtt

News image

Eljutottunk egy fantasztikus júliusi hónap végső szakaszához. Maranellóban vagyok,...

szerda, 27 július 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Német Nagydíj előtt

News image

A Német Nagydíj épp a 201-es bajnokság közepét jelenti:...

csütörtök, 21 július 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Brit Nagydíj után

News image

Micsoda nagyszerű érzés újra nyerni! És még inkább boldog...

csütörtök, 14 július 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Európai Nagydíj után

News image

Végre egy kicsit kikapcsolódhatok! A valenciai hétvége után egyenesen...

csütörtök, 30 június 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Európai Nagydíj előtt

News image

Néhány nap múlva kezdetét veszi az Európai Nagydíj. Ez...

kedd, 21 június 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kanadai Nagydíj előtt

News image

Néhány európai verseny után újra egy másik hosszú interkontinentális utazás...

csütörtök, 9 június 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Monacói Nagydíj után

News image

Ma reggel érkeztem Maranellóba, és részt vettem néhány PR eseményen....

hétfő, 30 május 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Spanyol Nagydíj előtt

News image

Most a Spanyol Nagydíj következik, egy olyan verseny, amely nagyon...

csütörtök, 19 május 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Török Nagydíj után

News image

Ez egy hosszú, munkával teli hét volt, megkezdve május 3-án,...

szerda, 11 május 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Török Nagydíj előtt

News image

Ma este érkeztem meg Isztambulba a csapattal együtt a megszokott...

csütörtök, 5 május 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kínai Nagydíj után

News image

Nagy szükség volt erre a szünetre azok után, ahogy a...

kedd, 26 április 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kínai Nagydíj előtt

News image

Ma reggel érkeztem Sanghajba. nagy szükség volt két nap pihenésre...

szerda, 13 április 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Maláj Nagydíj előtt

News image

Néhány nappal ezelőtt érkeztem meg Malajziába, mert még Ausztráliában, a...

szerda, 6 április 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Ausztrál Nagydíj után

News image

Nem olyan szezonkezdet volt, mint amilyet akartunk, de nem is...

szerda, 30 március 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Ausztrál Nagydíj előtt

News image

Végre elérkezett ez a pillanat is!

szerda, 23 március 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Abu Dhabi Nagydíj után

News image

Nehéz volt az ébredés a tegnapi csalódás után, nem tagadom....

hétfő, 15 november 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Abu Dhabi Nagydíj előtt

News image

Tegnap este érkeztem meg Abu Dhabiba, egyenesen São Paulóból.

szerda, 10 november 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Koreai Nagydíj után

News image

Örülök, hogy van néhány napunk a pihenésre, mielőtt megkezdődne a...

szombat, 30 október 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Koreai Nagydíj előtt

News image

Tegnap este érkeztem Szöulba és ma reggel indultam Yeongamba, az...

szerda, 20 október 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Japán Nagydíj után

News image

Még néhány napot Tokióban töltök és pihenek egy kicsit ezalatt...

kedd, 12 október 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Japán Nagydíj előtt

News image

Tegnap késő délután érkeztem meg Suzukába, és rögtön egy meglepetés...

szerda, 6 október 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Szingapúri Nagydíj után

News image

Egy pár napra visszatértem Svájcba. Most pihenni fogok és feltöltődni...

péntek, 1 október 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Szingapúri Nagydíj előtt

News image

Éppen most érkeztem meg Szingapúrba, ahol holnap a szezon egy...

szerda, 22 szeptember 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Olasz Nagydíj után

News image

Több igazán izgalmas pillanaton is keresztül mentem az elmúlt pár...

szerda, 15 szeptember 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Olasz Nagydíj előtt

News image

Maranellóban vagyok, hogy felkészüljek egy különleges eseményre, az első Olasz...

csütörtök, 9 szeptember 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Belga Nagydíj után

News image

Nem úgy sikerült ez a Belga Nagydíj, mint ahogy azt...

szerda, 1 szeptember 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Belga Nagydíj előtt

News image

A mai nap véget ért a nagyon pihentető szünet, és...

szerda, 25 augusztus 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Magyar Nagydíj után

News image

Maranellóban töltök pár napot, hogy amennyire csak lehetséges felkészüljek a...

szerda, 4 augusztus 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Magyar Nagydíj előtt

News image

Minden győzelem különleges. Nagyszerű érzés győzni és ez volt a...

szerda, 28 július 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Német Nagydíj előtt

News image

A szezonunk egy nagyon fontos szakasza előtt állunk: A következő...

csütörtök, 22 július 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Brit Nagydíj előtt

News image

Mi, spanyolok, nagyon izgalmas időszakon megyünk keresztül.

kedd, 6 július 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Európa Nagydíj

News image

Biztos, hogy nem az a vasárnap volt, amire vártunk. A...

szerda, 30 június 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Kanadai Nagydíj

News image

Már hétfő reggel megérkeztem Svájcba, és azt gondolom, hogy a...

szerda, 16 június 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kanadai Nagydíj előtt

News image

Még csak szerda van, de már a pályánál vagyok, hogy...

csütörtök, 10 június 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Török Nagydíj

News image

A Török Nagydíj kétségkívül a legrosszabb hétvégénk volt a szezonban....

szerda, 2 június 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Török Nagydíj előtt

News image

Ma este érkeztem meg Isztambulba, miután Maranellóban eltöltöttem néhány napot....

csütörtök, 27 május 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Monacói Nagydíj

News image

A Monacói Nagydíj keserédes volt számomra. Világos, hogy a szerzett...

kedd, 18 május 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Monacói Nagydíj előtt

News image

Nagyon izgalmas volt számomra, hogy életemben először a Ferrari színeiben...

kedd, 11 május 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Spanyol Nagydíj előtt

News image

Megérkeztünk Barcelonába, és már nem kell sokat várni, hogy elkezdődjön...

csütörtök, 6 május 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kínai Nagydíj előtt

News image

Igazán hűvös van Kínában. Már hétfőn megérkeztem Sanghajba, és még...

csütörtök, 15 április 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Maláj Nagydíj

News image

Végre újra itthon vagyok. Március 8-án utaztam el Bahreinbe, és...

kedd, 6 április 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Ausztrál Nagydíj

News image

Hihetetlen kezdete volt ez a szezonnak. Előbb Bahreinben, majd most...

hétfő, 29 március 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - az Ausztrál Nagydíj előtt

News image

A Ferrari kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso a csapat hivatalos weboldalán...

kedd, 23 március 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Bahreini Nagydíj

News image

Nehéz lenne elképzelni egy jobb kezdést. A vasárnapi győzelem Szahírban,...

kedd, 16 március 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Bahrein

News image

Végre itt vagyunk. Két intenzív hónap után a pályán és...

szerda, 10 március 2010

Bővebben