F1 Ferrari Hírek - Mindig Naprakész

2024. október 05. szombat.

Fernando blogja magyarul

alo_melbourne

Fernando Alonso blogja az Ausztrál Nagydíj előtt

Tegnap este érkeztem meg Melbourne-be. Ez a leghosszabb utazás az évben, és az elsődleges cél az, hogy a lehető legjobban alkalmazkodjak az időeltolódáshoz, mivel nem kevesebb, mint tíz óra különbség van az ovideói és az itteni idő között. Mindig szívesen jövök ebbe a városba. A hangulat nagy különleges, és lehetőség van a pihenésre és a kikapcsolódásra, amit nem túl gyakran találni meg a világ más részein. Úgy tűnik, az ausztrálok megtalálták a jó élet receptjét. Természetesen nekik is vannak problémáik, mint legtöbbünknek, és igazából nehéz az alapján ítélni, hogy csak tíz napig tartózkodunk itt egy évben, de nekem ez a benyomásom. Már nagyon várom, hogy végre elkezdődjön ez az első versenyhétvége.

Idén kevesebb idő állt a rendelkezésünkre, mint általában, hogy vezessük az autót, köszönhetően annak, hogy a szezon előtti tesztelés még rövidebb lett: hat nap biztosan nem elég ahhoz, hogy kielégítsem a vezetési szükségleteimet. Ahogy már korábban többször is elmondtam, a miénk az egyetlen olyan sport, ahol tilos az edzés. Ez olyan, mintha Nadalnak csak hat napja lenne arra, hogy kipróbáljon egy új ütőt, vagy mintha egy focista csak hat alkalommal edzhetne a világbajnokság előtt. Jó lenne, ha többet tesztelhetnénk, de nem a versenyek rovására, mert semmi nem múlja felül ezeket. Annyi megtett kilométer tesztelés után végre a sport szele van a levegőben. Hiányzik az időmérőedzés izgalma, az izgalom a rajtrácson arra várva, hogy kialudjanak a fények, az adrenalin löket az első kanyarban, valójában hiányzik minden, ami a Formula-1-et ilyen csodálatos sporttá teszi. Mindig nehéz következtetéseket levonni a tesztekből. Mindenki a saját programja szerint dolgozik, és nem lehet igazi összehasonlításokat végezni. Még határozottan sokat kell fejlődnünk, dolgozni azon, hogy megértsük az F2012-t, a vezetési stílusomat egy olyan új autóhoz alakítani, amit a hátul jelentkező kevesebb leszorítóerő és az új Pirelli abroncsok miatt egy kicsit nehezebb vezetni. Tudjuk, hogy milyen irányba kell haladnunk a fejlesztések szempontjából, és ez egy fontos lépés. Persze, az első néhány versenyen össze kell szorítanunk a fogainkat, de mindenek előtt pontosan látnunk kell azt, hogy hol vagyunk a versenyképesség tekintetében, és aztán a lehető legtöbb pontot meg kell szereznünk a bajnokság ezen korai szakaszában. Tudom, hogy a rajongók mindig azt várják, hogy olyanokat halljanak tőlem, hogy ilyen és ilyen eredményeket tudunk majd elérni, de az igazság az, hogy nem mondhatjuk ki biztosan, hogy jelenleg hol állunk. Szombat este hatig, az időmérő végéig várnunk kell még erre, és még egy kicsit tovább is, amíg nem leszünk túl az Európán kívül rendezett versenyek első sorozatán.

Nyugodtnak és higgadtnak kell maradnunk, és egyszerre csak egyet lépni, kezdve a melbourne-i versennyel, ahol majd megszerezzük az első benyomásainkat. Amint megtudjuk, hogy hol állunk, pontosabb célokat tűzhetünk ki magunk elé. Egy dolog azonban biztos, a győzni akarás, ami mindenkiben él a Ferrarinál, és a történelemmel, ami mögöttünk van, felelősséget is érzünk arra, hogy jól dolgozzunk: magunk, a rajongóink, a partnereink és mindannyiunk miatt. Össze kell tartanunk, hogy elérjük ezeket a céljainkat.

 
Alo_Abu_Dzabi

Fernando Alonso blogja az Abu Dzabi Nagydíj után

Már hazaértem Abu Dzabiból, ahol jó hangulatban ért véget a hétvége. A tegnapi második hely határozottan jobb eredmény, mint amit a hétvégtől vártunk, de ami a legnagyobb elégedettséget adta, az a sebességünk volt, szinte az egész verseny alatt. Ez egy jó csata volt Hamiltonnal: néha ő volt a gyorsabb, néha én. Általában az etapok elején képes volt egy kicsit növelni a különbséget, de az etapok végén sikerült közelebb kerülnöm hozzá, különösen akkor, amikor mindketten a lágy keverékekkel voltunk. A második etapban a forgalom is hozzájárult ahhoz, hogy folyamatosan változott közöttünk a különbség, de nehéz lenne megmondani melyikünket érintette ez jobban. Miután elemeztük az adatokat a tegnap esti megbeszélésen, egyértelművé vált, hogy az a kis problémánk a második kerékcserénél nem befolyásolta a végső eredményt: nem tudtam volna Hamilton elé visszajönni a pályára, aki ráadásul azonnal gyors tudott lenni a közepes keverékeken. Az a tulajdonságunk, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a gumikból rögtön az első körökben, az egyik olyan terület, amelyen dolgoznunk kell a jövő évre.

Egy trófeával hazatérni Abu Dzabiból nagy elégedettséggel tölt el, de észrevettem, hogy egy kis statisztikai hibát vétettem, amikor azt mondtam, hogy legalább egy trófeát sikerült szereznem minden versenyhelyszínen, amióta versenyzek a Formula-1-ben: Ausztriában ez nem sikerült, ahol kétszer versenyeztem, 2001-ben és 2003-ban, és nem sikerült egyszer sem célba érnem. Az első alkalommal egy Minardival versenyeztem, akkor a sebességváltó hagyott cserben, míg a második alkalommal a Renault színeiben motorproblémám volt. Nos, nem vagyok biztos abban, hogy az Osztrák Nagydíj visszatér a versenynaptárba, de ha megtörténik, akkor ez egy plusz ok lesz arra, hogy megpróbáljak ott is a dobogón végezni!

A statisztikáknál maradva, a tegnapi dobogóm volt a huszadik a "piros" karrieremben, ami azt jelenti, hogy amióta a Ferrarinál versenyzek, a versenyek több mint felén a dobogón végeztem. Ez jól mutatja, hogy még egy olyan évben is, mint az idei, amely nem annyira fantasztikus, tekintve az autónk teljesítményét, az átlagszint még mindig nagyon magas. Nem véletlen, hogy az elmúlt tizennyolc évben a Scuderia minden évben legalább egy versenyen nyerni tudott. Más csapat nem mondhatja ezt el magáról, és ez is egy olyan tényező, ami befolyásolta a döntésem abban, hogy meghosszabbítom a szerződésem a Ferrarival ilyen hosszú időre. Tudom, hogy sokan úgy gondoljátok, hogy jobb lett volna, ha a tavalyi évben végzek a második helyen Abu Dzabiban. Én is tudom ezt, de nincs értelme azon gondolkodni, hogy "mi lett volna, ha", már csak azért sem, mert biztos vagyok benne, hogy előbb vagy utóbb eljön az az idő, amikor elérjük azokat az eredményeket, amik elkerülnek most minket. Biztos vagyok benne, hogy 2016-ig sok üveg pezsgőt kapok majd, amit a szerelők kezébe ejthetek, miután lelépek a dobogóról!

Módosítás dátuma: 2011. november 14. hétfő, 23:17
 
alt

Fernando Alonso blogja az Abu Dzabi Nagydíj előtt

Épp Abu Dzabiba tartok, ma este fogok megérkezni, ennek a hosszú szezonnak az utolsó előtti futamának a helyszínére. Mi már most a bajnokság végéhez értünk: bár még lehet játszani az egyéni bajnokság második helyéért, de hogy őszinte legyek, sokkal boldogabb lennék, ha egy újabb győzelmet adhatnánk a júliusban megszerzett silverstone-i győzelmünkhöz. Beszélgetve a srácokkal a csapatban, látom, hogy nagyon szeretnék megadni a számomra az esélyt, hogy a második helyen végezzek a bajnokságban. Tudom, hogy azt érzik, hogy ez valamiféle elismerése lenne az erőfeszítéseiknek, amit az egész szezon során nyújtottak. De tudjátok, hogy mi versenyzők milyenek vagyunk: mindig elsők akarunk lenni, és a többi helyezés már kevésbé fontos.

Tökéletesen tisztában vagyok azzal, hogy győzni nagyon nehéz lesz. A szezon ezen záró részében a relatív pozíciók elég egyértelműek, de láthattuk azt is, hogy vannak olyan feltételek, amelyek között mi is harcba szállhatunk a győzelemért. Ez történt például Suzukában is. Tudjuk, hogy ha mindent jól csinálunk, harcban lehetünk az első három helyezésért, de a normális kvalifikációs pozíciónk a harmadik sorban van. Aztán a versenyen a dolgok másképp alakulhatnak, de ez a reális helyzet. Szóval a célunk a dobogó. Mindentől eltekintve, ez az eredmény lehetővé tenné a számomra, hogy teljessé tegyem a trófeás szekrényemet, mert Abu Dzabi az egyetlen olyan verseny a naptárban, ahol még nem sikerült trófeát szereznem.

Biztos vagyok benne, hogy a leggyakoribb kérdések a holnapi sajtótájékoztatón a Yas Marina-i versenypályára való visszatérésemmel kapcsolatban lesznek a tavalyi évi versenyt követően. Nem lenne tisztességes, ha azt mondanám, hogy nem lesznek egy kicsit kényelmetlen gondolataim erről holnap reggel, amikor először érkezek a boxutcába. De később ez az érzés el fog tűnni, a jelen veszi át a teret, amelyben a cél az, hogy jól dolgozzunk ezen a hétvégén és a jövőben is: a lehető legtöbbet tanulni, a jövő évet szem előtt tartva. Abu Dzabi 2010-ben egy fontos állomása volt a karrieremnek, és nincs kétségem afelől, hogy ennek a rossz napnak köszönhetően a kapcsolatom még erősebb lett a Ferrarival.

   
alt

Fernando Alonso blogja a Japán Nagydíj előtt

Ma reggel érkeztem meg Japánba, és délután eső fogadott, amikor a suzukai pályához érkeztem. Az első gondolatom az volt, hogy "jobb ma, mint szombaton vagy vasárnap", mert ebben az évben az esős pálya nem hozott sok szerencsét nekünk. Gondolok elsősorban Kanadára, ahol úgy tűnt, hogy tényleg mindenünk meg van ahhoz, hogy megszerezzük a győzelmet, de végül ez lett az egyetlen futam az évben, ahol egyetlen pontot sem sikerült szereznünk. Az előrejelzések a hétre meglehetősen jók, legalábbis az első néhány napra, míg vasárnap már nagyobb valószínűsége van az esőnek. Soha nem lehetsz biztos abban, hogy mire számíthatsz itt: például tavaly vasárnap reggel kellett megtartani az időmérőedzést az szombati vihar miatt, ami miatt a pálya alkalmatlanná vált a versenyzésre.

A Szingapúri Nagydíj után hazamentem. Most két egymást követő versenyünk lesz a Távol-Keleten, majd a Formula-1 először érkezik Indiába, és ezeket szem előtt tartva úgy éreztem, hogy a legjobb az, ha kicsit pihenek a családommal a szezon utolsó szakasza előtt. Még ha már matematikailag sincs esélyünk az egyéni világbajnoki cím megszerzésére, még mindig rengeteg ok van arra, hogy motiváltak legyünk, és a megfelelő hozzáállással teljesítsük a szezon utolsó öt futamát. Tekintettel arra, hogy hogyan alakult eddig a szezon, Vettel teljes dominanciájával úgy, hogy mindössze egyetlen futamon nem tudott dobogóra állni, versenyben lenni a második helyért valóban egy nagyszerű eredmény számomra és a csapat számára is. Jelenleg négyen harcolunk ezért Webberrel és a két mclarenes sráccal, és úgy vélem, hogy az interlagosi verseny végéig várnunk kell arra, hogy kiderüljön, kinek sikerül ezt elérni.

Világos, hogy ha valaki megnézi hogyan alakultak az elmúlt versenyek, akkor ez biztosan nem lesz egy egyszerű feladat, hiszen úgy tűnik, hogy a legközelebbi riválisaim számára van egy kis plusz az autó teljesítményét illetően, de ez nem jelenti azt, hogy ez egy veszett ügy. Tudjuk, hogy mindent tökéletesen kell csinálnunk, ha el akarjuk érni a célunkat, és megpróbálunk így tenni a végsőkig. Emellett ott van még a konstruktőri bajnokság második helye is, de ez egy sokkal nehezebb cél, mert jelentős a különbség a McLarenhez képest, de nem lehetetlen. A csapat és én is a lehető legjobb módon szeretnénk befejezni egy olyan szezont, amely nem úgy sikerült, ahogy mi akartuk. Legalább egy győzelmet elérni lenne a maximum, míg a legfontosabb dolog, hogy mindig harcban legyünk a dobogós helyezésekért.

Már kétszer megnyertem a Japán Nagydíjat, egy Fujiban és egyszer itt Suzukában, az utóbbi a fontosabb a kettő közül, de biztos vagyok benne, hogy a jelenlegi csapatomban senki nem ért egyet ezzel. Megértem, mivel tudom milyen csalódottak voltak, amikor Schumachernek fel kellett adni a versenyt, miközben vezetett előttem. Mindig rossz látni, ha egy autó műszaki hiba miatt áll meg. Azonban hasonló dolog történt velem nem sokkal ezelőtt Monzában: a Formula-1 kegyetlen sport időnként.

A vasárnapi versenyt követően Tokióba fogok menni, abba a városba, amit nagyon szeretek. Felipével együtt részt veszünk a Ferrari 458 Spider Japán bemutatóján. Emellett árverésre bocsátjuk a 150° Italia orrkúpját, amit az Ausztrál Nagydíjon használtunk, és amelyen a támogatásunkat fejeztük ki az országban nem sokkal korábban bekövetkezett földrengés érintettjei felé. Tudom, hogy a Ferrari részt vesz különböző kezdeményezésekben, amelynek célja, hogy egy iskolát építsenek Ishinomakiban, amely egyike azon területeknek, amelyeket a leginkább sújtott a katasztrófa. Szombaton találkozni fogunk néhány gyerekkel ebből a városból a pályánál, és nagyszerű lesz, hogy tehetünk valamit értük.

Módosítás dátuma: 2011. október 05. szerda, 14:02
 
alt

Fernando Alonso blogja a Szingapúri Nagydíj előtt

Szingapúri Nagydíj egy különleges esemény a számomra. Egyike azoknak a versenyeknek, amelyeket a legjobban szeretek, a vidám atmoszférája és a pálya vonalvezetése miatt. Sok a közös benne Monacóval, de az a tény, hogy éjjel versenyzünk párosítva azzal, hogy a pálya hossza hasonló Hercegségben találhatóéval, különlegessé teszi ezt a nagydíjat. Eddig mindhárom alkalommal sikerült a dobogóra állnom, és a célom az, hogy negyedjére is sikerüljön. Egy harmadik győzelem a 2008-as és a tavalyi után egyértelműen fantasztikus lenne, de tudom, hogy ezt nagyon nehéz lesz megvalósítani. Monacóban egyértelműen nagyon közel kerültünk a győzelemhez - és ha nem lett volna piros zászló, azt hiszem, hogy kiváló lehetőségem lett volna arra, hogy megelőzzem Sebastiant -, de az is igaz, hogy nem garantált, hogy a dolgok mindig ugyanúgy mennek. Annyi biztos, hogy mindent bele fogunk adni. Úgy gondolom, hogy meg van az esélyünk arra, hogy mindent jól csináljunk és hogy minden szempontból a legjobbat hozzuk ki a hétvégéből: a gumiknak, a beállításoknak, a motornak, a csapatmunkának, mindennek száz százalékosnak kell lennie.

Tavaly egy csodálatos sikerrel zárult egy rendkívüli hétvége. Ez egy hosszú, majdnem két órás küzdelem volt köztem és Sebastian között, végig úgy versenyeztünk, hogy az autóját szinte végig láttam a visszapillantó tükörben. Egy ilyen izgalmas verseny nagyon erős érzelmeket vált ki az emberből. Ha már a német versenyzőnél járunk, úgy hallottam, hogy néhányan azt írták, hogy odaszóltam neki közvetlenül a monzai verseny után, amikor arról az előzésről beszéltünk, ami a biztonsági autó után történt: hihetetlen, hogy milyen, a valóságtól messze álló történeteket tudnak kitalálni bizonyos emberek. Nem hogy negatív szavakkal nem illettem őt, de teljesen normálisan beszéltük meg a történteket, mint ahogy az mindenki számára világossá válhatott a néhány perccel későbbi sajtótájékoztatóból.

Monzában nem sikerült győznünk, mint ahogy szerettük volna, de sikerült egy helyet megszereznünk a dobogón - milyen érzés volt ismét a dobogóra állnom ott újra a vörös overallban és hallani, hogy a tifosik a nevemet skandálják! A dobogóval sikerült egy fontos statisztikai mérföldkövet elérnem, az 1000 bajnoki pontot (jelenleg 1001 pontom van, csak Michaelnek van több). Természetesen az új pontrendszer bevezetése óta sokkal gyorsabban előre lehet lépni ebben a táblázatban, mint korábban, de négy számjegyet látni a nevem mellett nagy örömet okoz a számomra.

Ma délben érkeztem meg Szingapúrba. Egy zuhany, egy kis pihenés a szállodában alvás nélkül - meg akarom próbálni továbbra is megtartani az európai életritmust -, majd egy gyors látogatás a pályához, ami kevesebb, mint 100 méterre van a szállodától. Szeretek kimenni a pályára szerda délután az Európán kívüli versenyeken, hogy lássam logisztikai szempontból a csapat hogyan szervezkedik. Később lehetőségem volt kerékpározni a pályán egy különleges személlyel, Emilio Botinnal, az egyik fő támogatónk, a Santander Bank elnökével. Jó látni, hogy milyen lelkesedéssel, szenvedéllyel és érdeklődéssel követ minket Don Emilio: rendkívüli elfoglaltsága ellenére mindent tud a csapat életéről és nagyon kíváncsi, egy igazi tifoso! Holnap a hivatalos elfoglaltságok is kezdetüket veszik. Mint mindig, a csütörtök elsősorban találkozóknak és a partnereink különböző rendezvényeinek van szentelve, de az első megbeszélésünk a mérnökökkel is holnap lesz. Péntektől elkezdjük a munkát a pályán: reméljük, hogy megismételjük a 2010-es hétvégét és így egy újabb győzelmet szerezhetünk a Ferrari és minden szurkolónk számára. Ez a célunk, az egyetlen, ami maradt a hátralévő versenyekre.

Módosítás dátuma: 2011. szeptember 22. csütörtök, 11:01
   

Fernando Alonso blogja a Spanyol Nagydíj előtt

News image

Itt vagyunk a hazai versenyem, a Spanyol Nagydíj előestéjén....

csütörtök, 10 május 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Bahreini Nagydíj előtt

News image

Egy újabb nap Sanghajban, mielőtt Bahreinbe indulnék. Jól érzem...

szerda, 18 április 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kínai Nagydíj előtt

News image

Itt vagyunk Sanghajban, ahol kezdetét veszi az idei év...

csütörtök, 12 április 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Maláj Nagydíj után

News image

Jó volt visszatérni Maranellóba a vasárnap délutáni győzelem után....

szerda, 28 március 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Maláj Nagydíj előtt

News image

Már hétfő óta Kuala Lumpurban vagyok. Mint ahogy az...

szerda, 21 március 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Ausztrál Nagydíj előtt

News image

Tegnap este érkeztem meg Melbourne-be. Ez a leghosszabb utazás...

kedd, 13 március 2012

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Abu Dzabi Nagydíj után

News image

Már hazaértem Abu Dzabiból, ahol jó hangulatban ért véget...

hétfő, 14 november 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Abu Dzabi Nagydíj előtt

News image

Épp Abu Dzabiba tartok, ma este fogok megérkezni, ennek...

szerda, 9 november 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Japán Nagydíj előtt

News image

Ma reggel érkeztem meg Japánba, és délután eső fogadott,...

szerda, 5 október 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Szingapúri Nagydíj előtt

News image

Szingapúri Nagydíj egy különleges esemény a számomra. Egyike azoknak...

szerda, 21 szeptember 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Belga Nagydíj előtt

News image

Vége a nyári szünetnek, itt az ideje, hogy visszatérjünk...

csütörtök, 25 augusztus 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Magyar Nagydíj előtt

News image

Eljutottunk egy fantasztikus júliusi hónap végső szakaszához. Maranellóban vagyok,...

szerda, 27 július 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Német Nagydíj előtt

News image

A Német Nagydíj épp a 201-es bajnokság közepét jelenti:...

csütörtök, 21 július 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Brit Nagydíj után

News image

Micsoda nagyszerű érzés újra nyerni! És még inkább boldog...

csütörtök, 14 július 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Európai Nagydíj után

News image

Végre egy kicsit kikapcsolódhatok! A valenciai hétvége után egyenesen...

csütörtök, 30 június 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Európai Nagydíj előtt

News image

Néhány nap múlva kezdetét veszi az Európai Nagydíj. Ez...

kedd, 21 június 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kanadai Nagydíj előtt

News image

Néhány európai verseny után újra egy másik hosszú interkontinentális utazás...

csütörtök, 9 június 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Monacói Nagydíj után

News image

Ma reggel érkeztem Maranellóba, és részt vettem néhány PR eseményen....

hétfő, 30 május 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Spanyol Nagydíj előtt

News image

Most a Spanyol Nagydíj következik, egy olyan verseny, amely nagyon...

csütörtök, 19 május 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Török Nagydíj után

News image

Ez egy hosszú, munkával teli hét volt, megkezdve május 3-án,...

szerda, 11 május 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Török Nagydíj előtt

News image

Ma este érkeztem meg Isztambulba a csapattal együtt a megszokott...

csütörtök, 5 május 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kínai Nagydíj után

News image

Nagy szükség volt erre a szünetre azok után, ahogy a...

kedd, 26 április 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kínai Nagydíj előtt

News image

Ma reggel érkeztem Sanghajba. nagy szükség volt két nap pihenésre...

szerda, 13 április 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Maláj Nagydíj előtt

News image

Néhány nappal ezelőtt érkeztem meg Malajziába, mert még Ausztráliában, a...

szerda, 6 április 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Ausztrál Nagydíj után

News image

Nem olyan szezonkezdet volt, mint amilyet akartunk, de nem is...

szerda, 30 március 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Ausztrál Nagydíj előtt

News image

Végre elérkezett ez a pillanat is!

szerda, 23 március 2011

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Abu Dhabi Nagydíj után

News image

Nehéz volt az ébredés a tegnapi csalódás után, nem tagadom....

hétfő, 15 november 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Abu Dhabi Nagydíj előtt

News image

Tegnap este érkeztem meg Abu Dhabiba, egyenesen São Paulóból.

szerda, 10 november 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Koreai Nagydíj után

News image

Örülök, hogy van néhány napunk a pihenésre, mielőtt megkezdődne a...

szombat, 30 október 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Koreai Nagydíj előtt

News image

Tegnap este érkeztem Szöulba és ma reggel indultam Yeongamba, az...

szerda, 20 október 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Japán Nagydíj után

News image

Még néhány napot Tokióban töltök és pihenek egy kicsit ezalatt...

kedd, 12 október 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Japán Nagydíj előtt

News image

Tegnap késő délután érkeztem meg Suzukába, és rögtön egy meglepetés...

szerda, 6 október 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Szingapúri Nagydíj után

News image

Egy pár napra visszatértem Svájcba. Most pihenni fogok és feltöltődni...

péntek, 1 október 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Szingapúri Nagydíj előtt

News image

Éppen most érkeztem meg Szingapúrba, ahol holnap a szezon egy...

szerda, 22 szeptember 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Olasz Nagydíj után

News image

Több igazán izgalmas pillanaton is keresztül mentem az elmúlt pár...

szerda, 15 szeptember 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja az Olasz Nagydíj előtt

News image

Maranellóban vagyok, hogy felkészüljek egy különleges eseményre, az első Olasz...

csütörtök, 9 szeptember 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Belga Nagydíj után

News image

Nem úgy sikerült ez a Belga Nagydíj, mint ahogy azt...

szerda, 1 szeptember 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Belga Nagydíj előtt

News image

A mai nap véget ért a nagyon pihentető szünet, és...

szerda, 25 augusztus 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Magyar Nagydíj után

News image

Maranellóban töltök pár napot, hogy amennyire csak lehetséges felkészüljek a...

szerda, 4 augusztus 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Magyar Nagydíj előtt

News image

Minden győzelem különleges. Nagyszerű érzés győzni és ez volt a...

szerda, 28 július 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Német Nagydíj előtt

News image

A szezonunk egy nagyon fontos szakasza előtt állunk: A következő...

csütörtök, 22 július 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Brit Nagydíj előtt

News image

Mi, spanyolok, nagyon izgalmas időszakon megyünk keresztül.

kedd, 6 július 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Európa Nagydíj

News image

Biztos, hogy nem az a vasárnap volt, amire vártunk. A...

szerda, 30 június 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Kanadai Nagydíj

News image

Már hétfő reggel megérkeztem Svájcba, és azt gondolom, hogy a...

szerda, 16 június 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kanadai Nagydíj előtt

News image

Még csak szerda van, de már a pályánál vagyok, hogy...

csütörtök, 10 június 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Török Nagydíj

News image

A Török Nagydíj kétségkívül a legrosszabb hétvégénk volt a szezonban....

szerda, 2 június 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Török Nagydíj előtt

News image

Ma este érkeztem meg Isztambulba, miután Maranellóban eltöltöttem néhány napot....

csütörtök, 27 május 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Monacói Nagydíj

News image

A Monacói Nagydíj keserédes volt számomra. Világos, hogy a szerzett...

kedd, 18 május 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Monacói Nagydíj előtt

News image

Nagyon izgalmas volt számomra, hogy életemben először a Ferrari színeiben...

kedd, 11 május 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Spanyol Nagydíj előtt

News image

Megérkeztünk Barcelonába, és már nem kell sokat várni, hogy elkezdődjön...

csütörtök, 6 május 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja a Kínai Nagydíj előtt

News image

Igazán hűvös van Kínában. Már hétfőn megérkeztem Sanghajba, és még...

csütörtök, 15 április 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Maláj Nagydíj

News image

Végre újra itthon vagyok. Március 8-án utaztam el Bahreinbe, és...

kedd, 6 április 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Ausztrál Nagydíj

News image

Hihetetlen kezdete volt ez a szezonnak. Előbb Bahreinben, majd most...

hétfő, 29 március 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - az Ausztrál Nagydíj előtt

News image

A Ferrari kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso a csapat hivatalos weboldalán...

kedd, 23 március 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Bahreini Nagydíj

News image

Nehéz lenne elképzelni egy jobb kezdést. A vasárnapi győzelem Szahírban,...

kedd, 16 március 2010

Bővebben

Fernando Alonso blogja - Bahrein

News image

Végre itt vagyunk. Két intenzív hónap után a pályán és...

szerda, 10 március 2010

Bővebben