Azt hiszem a a magyar futam a legjobb eredménnyel ért véget, amit csak remélhettünk. Ennek több oka is volt: a Red Bullok tempója, a pálya jól ismert tulajdonsága, hogy szinte lehetetlen előzni rajta, és végül az, hogy kicsit pechesek voltunk, amikor vesztettünk egy pozíciót Lewisszal (Hamilton) szemben a kerékcserénél, amikor kijött a biztonsági autó. De végül a szerencse mellénk állt, amikor Lewisnak problémája akadt az autójával, és fel kellett adnia a versenyt, így visszakaptam a "normális"-nak nevezhető pozíciómat, a negyedik helyet, ahonnan indultam.
A verseny közben a kettős bokszkiállás mellett döntöttünk, és egyszerre mentem a bokszba Fernandóval. Miért döntöttünk így, és miért nem maradtunk kint a lágyabb keverékkel, mint Mark Webber, aki megnyerte a versenyt? Webber helyesen döntött, de csak azért, mert az autójának megvolt az a tempója, amely lehetővé tette számára, hogy elegendő különbséget autózzon ki ahhoz, hogy az első helyre térjen vissza. Ez volt az egyetlen ok ami miatt nálunk ez nem működött volna. A kettős bokszkiállásunk kitűnően működött, mert mire én megérkeztem, addigra Fernando már elindult, és csak azért vesztettem pozíciót Lewisal szemben, mert ez néha megtörténik a bokszban. Még a kettős bokszkiállással is meg volt az esélyem, hogy a pozíciómért harcoljak. Hogy őszinte legyek, ez volt a helyes stratégiai döntés.
Németországban úgy tűnt, hogy az egyik leggyorsabb autóval rendelkezünk, és egy pár nappal később a Red Bull már egy magasabb szinten volt a többi csapathoz képest. Majdnem mindig ők voltak a leggyorsabbak, kivéve talán Bahreint és Hockenheimet. Ez főként a pálya adottságából adódik. Németországban majdnem ugyanazt az időt értük el az időmérő edzésen, és aztán gyorsabbak voltunk a versenyen, de Magyarországon 1,2 másodperccel gyorsabbak voltak, ami véleményem szerint azért volt, mert Hockenheimben formán alul teljesítettek. A budapesti egy fontos hétvége volt számomra személyes okokból. Visszatérni azok után ami egy évvel ezelőtt történt, és nagyszerű érzés volt találkozni az orvosi központban dolgozókkal, akik fantasztikus munkát végeztek, amikor kivettek az autóból, segítettek a mentőben és később a helikopterben.Csütörtökön azzal a sebésszel vacsoráztam, aki megoperált és kiváló munkát végzett, és ez mind valami igazán különleges volt az életemben. A pályán soha nem gondolkodtam ezen, amikor azon a kanyaron keresztül hajtottam, habár nagyszerű érzés volt látni a transzparenseket, és a lelátón a rajongók "Welcome back Felipe" üzenetét. Ez egy kedves gesztus volt tőlük.
Most egy hosszabb szünetünk lesz, ami azt jelenti, hogy lesz három verseny nélküli hétvégénk, és bár az elmúlt hetekben a Ferrari lendületbe jött, örülök ennek a szünetnek. Ez fontos nekünk, versenyzőnknek, hogy pihenjünk ezután a nagyon tevékeny időszak után, és ez rendkívül fontos mindenkinek a csapatban, akik nagyon keményen dolgoztak. A családommal fogom tölteni a szünetemet, itt Brazíliában. Pihenni fogok, és sokat lenni a fiammal, ami valójában egy teljes munkaidős állás.