Nem kerülhetjük ki ezt a témát sem: elég hamar befejeződött számunkra a szombati időmérőedzés, már az első etapban. Egyszerűen fogalmazva egy hatalmas hibát követtünk el, én és a csapat együtt. Nem kellett volna ennyire megbíznunk az időjárás-előrejelzésben, azt gondolva, hogy szárazabb lesz a pálya, különösen úgy, hogy már az edzés elején is nagy esélye volt az esőnek. Rosszkor gurultunk a pályára, így nem tudtunk továbbjutni a Q1-ből, és az sem vigasztal, hogy nem mi voltunk az egyetlen csapat, aki elkövette ezt a hibát. Ez valóban egy hülye stratégiai hiba volt, tanulnunk kell a történtekből, és megpróbálni elkerülni az ilyen hibákat. Egy ilyen kiélezett bajnokságban az ilyen hibák miatt el is lehet veszíteni, és meg is lehet nyerni a bajnokságot.
Amikor felállsz a rajtrácsra és látod, hogy körülbelül 20 autó van előtted, tudod, hogy kemény délutánod lesz. De a McLarenes srácok is hibáztak az időmérőn, ami azt jelentette, hogy négy gyors autó együtt volt a mezőny hátsó részében. Biztos vagyok benne, hogy sikerült szórakoztatnunk a nézőket. Amikor hátulról indulsz, és minden körben küzdened kell valakivel, a verseny nagyon gyorsan véget ér, és el sem hiszed, amikor meglátod a kockás zászlót, és alig tudod felfogni, hogy a versenynek vége. Amikor elölről rajtolsz az a benyomásod, hogy a verseny sokkal hosszabb. Bár élveztem a csatározásokat Sepangban, határozottan azt szerettem volna, ha a verseny hosszúnak tűnik.
Pozitív akarok maradni. Ha akármikor a bajnokság állására nézel, és látod a nevedet a tabella tetején, mint amilyen helyzetben én találtam magam Sepang után, az egy nagyon jó érzés. De csupán három verseny után nem sokat ér. Folyamatosan nyomnunk kell az év hátralevő részében, mert a tabella élén látni a nevedet sokkal fontosabb később, mint most. Ennek ellenére örülök, hogy ebben a helyzetben vagyok.
Sokaktól hallottam Malajzia után, hogy a Red Bullok messze a leggyorsabb autók, és ez igaz is, hisz ők ott voltak a a rajtrács első két sorában. De egy versenytáv után azt hiszem, hogy kicsit más a történet, és arra is emlékeznünk kell Sepangból, hogy ők a saját versenyüket autózhatták, mert az a két csapat, akik fel tudta volna velük venni a harcot, a mezőny végéről indult. Ezt szem előtt kell tartani, amikor értékeljük a versenyt. Nem megállíthatatlanok, de még egy kicsit javulnunk kell, hogy olyan pozícióban legyünk, hogy megállítsuk őket.
Most a családommal leszek Monacóban, leszámítva a következő Kínába tett kirándulást, itt lesz a otthonom az európai nyár nagy részében. A fiamnak ez volt az első igazán hosszú repülése Brazíliától, és még egy kis időre van szüksége, hogy megszokja az időeltolódást. Még nem tudok neki magyarázatot adni az időeltolódás miatti kimerültségről.